870 words • 3~4 min read

Propagace rozvozu zemědělských komodit na Internetu


V poslední době se rozmáhá trend pěstovat ovoce a zeleninu na tuzemské půdě a rozvážet ji do obcí a měst. Možná, že jednou z příčin tohoto trendu jsou i internetové obchody s potravinami, které rozváží například po Praze a blízkém okolí od rohlíku přes sýr až po dvě kila meruněk veškerý nákup přímo do domácnosti, a to mnohdy i s výnosem do patra.

rozvoz ovoce a zeleniny

Ze zemědělských komodit jsou velmi oblíbené zejména brambory na uskladnění, cibule, česnek, mrkev, ředkev, květák, kapusta, zelí, jablka, hrušky, jahody, broskve a meruňky. Rozvoz probíhá několika způsoby, buď si zákazníci již předem domluví a objednají, co si přejí, anebo se rozváží na stanovené místo do ulice, na obecní náměstí nebo na prostor veřejné tržnice. Prodej ovoce a zeleniny vypěstované našimi farmáři, v BIO kvalitě, je pro mnohé z nás mnohem lákavější, než zboží neznámého složení a původu nabízené v supermarketech.

vyhledávač Google

Jestliže se i vy chcete věnovat této a podobné činnosti a zapojit se do řetězce zdravější výživy obyvatel, měli byste své nápady a konkrétní projekty uveřejnit na Internetu. Vystačíte s jednoduchými webovými stránkami s nabídkou služeb a jednotlivých druhů zboží, ovšem na co byste neměli zapomenout, je audit SEO. Je zapotřebí ke komunikaci s webovými vyhledávači a stejně jako klíčová slova – analýza je nezbytný pro dobré umístění v popředí hledaných subjektů. Co to pro vás konkrétně znamená?

Pokud se někdo například rozhodne objednat v listopadu metrák brambor na uskladnění ve čtyřech 25 kg pytlích, bude tento výraz hledat na Internetu, a vyhledávač mu zobrazí v popředí ty zdroje, které mají SEO ošetřené. Můžete v této pozici být i vy, a tím pádem zvýšíte pravděpodobnost, že si právě vaše služby někdo objedná.

SEO je tedy vlastně jakousi skrytou reklamou zboží a služeb, které si aktivně lidé vyhledávají sami až v okamžiku, kdy mají o ně zájem.